wtorek, 1 lutego 2011

Po jeszcze dłuższej przerwie ...

Ciągły brak czasu, duża ilość pracy, coraz więcej zamówień ... spowodowały, że mój blog "zamarł" na wiele miesięcy. Jednak spróbuję go nadal poprowadzić w sposób trochę mniej oficjalny niż powstającą teraz stronę internetową : www.baubisa.pl Kiedy strona będzie już wyglądała zgodnie z moimi wyobrażeniami - postaram się wszystkich zainteresowanych Pracownią powiadomić. Tymczasem spróbuję tutaj zamieścić trochę aktualnych zdjęć wykonywanych prac. Dzisiaj pochwalę się zakładkami do książek. Pomysły tematów do zakładek podsuwają mi sami klienci - za co jestem nieustannie bardzo wdzięczna. Pozwala mi to wykorzystywać tą ogromną ilość wzorów, którą posiadam w Pracowni, a których nigdy jeszcze nie robiłam. Zawsze mnie to bardzo cieszy, gdy jestem w stanie i mogę wyhaftować coś nowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz